Klachten

Klacht over product of service van DMGS

Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (ec.europa.eu/consumers/odr/).

Klacht over product of service van een van de bij DMGS aangesloten musea

Indien u een klacht heeft over een product of service van een van de bij DMGS aangesloten musea, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. Wij zullen uw klacht dan delen met het museum en u krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (ec.europa.eu/consumers/odr/).

Winkelwagen
Scroll naar boven