Welke bezorgopties kan ik kiezen?
Afhankelijk van het afleveradres, de grootte en het gewicht van de totale bestelling worden de juiste bezorgtarieven berekend. Voor bezorging in Nederland van orders van €75,- of meer worden geen verzendkosten in rekening gebracht. Afhankelijk van welk type fulfilment een museum gebruikt voor haar producten, kunnen er additionele verwerkingskosten in rekening gebracht worden. Deze eventuele additionele kosten worden vermeld bij het afrekenen.
Hoe bestel ik iets?
In 3 eenvoudige stappen:
- Leg een artikel in je winkelwagentje en ga naar bestellen.
- Controleer en regel je bestelling. Denk aan het adres, bezorgdatum en inpakservice.
- Rond af door te betalen. Dat kan met iDEAL, of creditcard
Tips:
- Als je nog geen account hebt dan kun je dit tijdens het bestellen aanmaken. Onze medewerkers kunnen telefonisch geen bestelling voor je plaatsen.
- Als je een probleem hebt tijdens het bestellen, verwijder dan je cookies en probeer het opnieuw. Instructies voor het verwijderen van cookies vind je in ons cookiebeleid.
- Wil je een bestelling plaatsen voor grotere aantallen? Vraag dan een offerte aan
Hoe snel krijg ik mijn geld terug als mijn bestelling mislukt?
Dat je bestelling mislukt is, kan meerdere oorzaken hebben. Hoe snel het geld op je rekening staat, hangt af van de reden van je mislukte bestelling en van je betaalmethode:
technische storing
iDEAL of achteraf: binnen 3 werkdagen
Creditcard: binnen 5 werkdagen
transactie verlopen
Cadeaubon/-kaart: binnen 2 uur opgewaardeerd. Tip: check de waarde in je account
Wat kan ik doen als ik per ongeluk meerdere keren een artikel heb besteld?
Als je bestelling nog niet verzonden is, kun je annuleren en daarna het juiste bestellen. Als je bestelling verzonden is, kun je retourneren of eventueel weigeren aan de deur.
Kan ik de bestelling die ik al heb geplaatst nog wijzigen?
Nee, om je gegevens te beschermen kan een bestelling niet meer aangepast worden. Als je bestelling nog niet verzonden is, kun je die wel annuleren.
Is mijn bestelling gelukt omdat ik geen bevestiging heb ontvangen?
Staat je bestelling in je account? Dan is het gelukt.
Als je meer dan 45 minuten geleden besteld hebt en je hebt geen bevestiging ontvangen en er staat ook niets in je account, neem dan contact op met de klantenservice. En maak je geen zorgen: als er geld is afgeschreven, dan betalen we je automatisch terug.
Hoe komt het assortiment op DMGS tot stand?
Dutch Museum Gift Shop werkt samen met musea en biedt ze een platform om de producten uit hun museumshop online te verkopen. De musea beheren zelf hun product aanbod en zijn verantwoordelijk zijn voor hun inventaris, verzending en naleving van de wet. Deze musea bepalen zelf welke producten zij op de website plaatsen, waarbij ze advies krijgen van DMGS.
DMGS “cureert” de producten: wij kunnen er voor kiezen om handmatig producten hoger of lager in de catalogus weergave te plaatsen of uit te lichten. Criteria hierbij zijn:
- Hoe nieuw is het product – nieuw geplaatste producten staan veelal hoger in de ranking dan oudere producten.
- Actualiteit van het product – is er bijvoorbeeld een tentoonstelling in één van de deelnemende musea wat betrekking heeft op het product.
- Speciale dagen – rond Vaderdag zullen wij bijvoorbeeld meer aandacht geven aan producten voor vaders.
Ook worden bij producten gerelateerde producten getoond. Deze gerelateerde producten worden automatisch geselecteerd op basis van overeenkomst met het bekeken product – of zijn door ons handmatig aan dit product gekoppeld.
Waarom zijn er productrecensies en hoe kunnen we deze verkrijgen?
Reviews op dutchmuseumgiftshop.nl zijn bedoeld om met andere klanten te delen hoe jij een artikel hebt ervaren. Wil je een review schrijven? Houd dan bij het schrijven rekening met deze voorwaarden en je review komt z.s.m. online.
We staan het volgende niet toe:
- Je hebt het item niet via dutchmuseumgiftshop.nl gekocht
- Meningen of uitspraken die niets te maken hebben met hoe je het artikel hebt ervaren
- Opmerkingen alleen over de prijs, verzending en/of verkoper
- Ongepast taalgebruik (bijvoorbeeld, maar niet beperkt tot: scheldwoorden, racistische of terroristische uitlatingen, ziekte of corruptie)
- Links, al dan niet als URL, naar andere websites
- Kortingen, commerciële acties, campagnes of prijsverschillen met andere (dutchmuseumgiftshop.nl) verkopers of (web)winkels
Dutch Museum Gift Shop verwijdert beoordelingen als:
- aan één of meerdere voorwaarden niet is voldaan of dutchmuseumgiftshop.nl een redelijk vermoeden hiervan heeft.
- de recensie over productinformatie gaat die onjuist was op het moment van aankoop, maar inmiddels is gecorrigeerd. Om verwarring bij klanten te voorkomen, kunnen we ervoor kiezen om de recensie te verwijderen.
Een negatieve ervaring is nooit een reden om een review af te keuren of te verwijderen. Als de review aan de voorwaarden voldoet, wordt deze gepubliceerd. Hoe negatief of positief deze ook is.
Hoe wordt de authenticiteit van beoordelingen gegarandeerd?
Bij Dutch Museum Gift Shop hechten we grote waarde aan de integriteit van onze reviews. Wij nemen actieve maatregelen om ervoor te zorgen dat alle beoordelingen op onze website authentiek en eerlijk zijn. Ons proces voor het waarborgen van de echtheid van reviews omvat strenge controles en beveiligingsmaatregelen. We verifiëren de identiteit van reviewers en zorgen ervoor dat er geen belangenconflicten bestaan tussen de reviewer en ons bedrijf. Hierdoor kunnen onze klanten vertrouwen op de betrouwbaarheid van de feedback die ze op onze website vinden. We staan voor transparantie en integriteit in al onze zakelijke praktijken en blijven ons inzetten om eerlijke en objectieve reviews te bevorderen.
Worden betaalde beoordelingen op de website geplaatst?
Absoluut niet. Bij Dutch Museum Gift Shop hanteren we een strikt beleid waarbij we geen betaalde reviews op onze website plaatsen. Wij geloven in eerlijke en onbevooroordeelde feedback van onze klanten, en we hechten veel waarde aan de integriteit van onze beoordelingen. Alle reviews die u op onze website vindt, zijn afkomstig van echte klanten die hun ervaringen vrijwillig delen. We zetten ons in voor transparantie en eerlijkheid, en ons doel is om onze klanten betrouwbare informatie te bieden om weloverwogen beslissingen te nemen.