Klacht over een product of dienst van DMGS
Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (ec.europa.eu/consumers/odr/).
Klacht over product of dienst van een van de musea die zijn aangesloten bij DMGS
Indien u een klacht heeft over een product of service van een van de bij DMGS aangesloten musea, dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier. Wij zullen uw klacht dan delen met het museum en u krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (ec.europa.eu/consumers/odr/).
Ik heb illegale inhoud gevonden. Hoe kan ik een klacht indienen?
Als u op onze website inhoud tegenkomt die volgens u illegaal of schadelijk is, kunt u een klacht indienen via onze kennisgeving en verwijderingsprocedure. Deze pagina beschrijft de stappen voor het melden van dergelijke content en bevat een formulier waarop u details over uw klacht kunt indienen. Ons team zal uw melding behandelen volgens ons interne klachtenafhandelingssysteem en snel reageren.
Wat gebeurt er als ik een klacht over illegale inhoud heb ingediend?
Zodra u een klacht over illegale inhoud heeft ingediend via onze kennisgeving en verwijderingsprocedure, zal ons team de door u verstrekte informatie beoordelen. Wij zullen de betreffende inhoud beoordelen en indien nodig contact met u opnemen voor meer informatie. Dankzij ons interne klachtenbehandelingssysteem wordt uw klacht snel en eerlijk behandeld. U wordt op de hoogte gebracht van de uitkomst en de eventuele maatregelen die worden genomen.
Kan ik in beroep gaan als mijn verzoek om illegale inhoud te verwijderen wordt afgewezen?
Als uw verzoek om illegale inhoud te verwijderen wordt afgewezen, kunt u tegen deze beslissing in beroep gaan. In onze kennisgeving en verwijderingsprocedure staat beschreven hoe u beroep kunt aantekenen via ons Intern klachtenafhandelingssysteem. U kunt uw bezwaarschrift digitaal en kosteloos indienen. U heeft hiervoor tot zes maanden na de beslissing de tijd. Ons team zal uw verzoek opnieuw beoordelen en u op de hoogte stellen van de uiteindelijke uitkomst.